...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, July 14, 2011

Terasa ker?? Ko punya pasal laa...



kung fu fighting..hahahaha!


apa korang rasa bila korang tak gangu hidup orang lain tapi orang lain gangu hidup korang..??
mesti korang rasa macam nak hangin kan..
sama la macam aku,,tapi aku bukan jenis cepat melatah
cuma aku pelik dengan perangai sesetengah manusia yang separuh akal..
yang suka rendahkan orang lain..
padahal diri sendiri pun tak betul nak rendahkan orang..
cermin diri sendiri dulu la der...
anda tidak sesempurna mana pun,,
tidak secantik mana pun...
anda seolah2 macam kanak-kanak yang terencat...
yang asyik terkinja2 macam monyet kat dalam zoo..
rasa diri anda itu manja ker?? padahal majoriti mengatakan diri anda GEDIK!
kalau tak percaya tanya la rakan yang berdekatan dengan anda..
suara anda bila gelak seperti pontianak harum sundal siang,,,
sebagai kaum hawa biar la gelak berpada...
cara anda menunjukkan siapa anda...
hormat la orang lain bila anda gelak pada waktu malam..
kami perlu tidur dalam keadaan lena..
kami bukan jenis bangun lambat pergi kolej macam anda...


lagi 1,aku ni pulak memang jenis tak suka bercakap atau melawan balik,,dalam diam aku, musnah hidup kau..
so jgn main api ngan aku ok,,
sarang tebuan jangan dijolok..silap ari bulan kau terasa senggatannye..
aku diam tak bermakna kau boleh pijak kepala aku,,,
hei perempuan2 berkenaan...


p/s: wahai si perempuan hantu..kamu tak ubah macam hantu...hahaha

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni