...

Sayang Kamo Semua!!!

Sunday, May 08, 2011

hafizzainal's contest-Senyuman Mahal


buat satu entry yang bertajuk ~ 
"hafizzainal's contest - senyuman mahal " DONE!

 Letak banner contest ni dalam entry anda dan link kan terus ke entry contest ini.
kalau nak letak kat side bar korang pun, sangat di alu2 kan..DONE!

plg penting, letakkan la pic anda senyum. x kesah laa pic sorang2 ke pic ngan membe ke. cuma, kalau pic ngan membe tu, bgtaw laa yang mne satu anda ..  kriteria yang di cari bukan lah rupa yang cantik or yg hensem semata.. tpy dinilai dari sume sudut ...
tips : just bgy gambar yang mempunyai senyuman yang x ternilai, cheewaahh. haha..
DONE!

pastu cite sket ttg pic tu. simple2 je. contohnye nape senyum mse tu, or bgtaw knape senyuman anda unik dan mahal or ape2 laa ye.
bebas je :) 
or, korang just tulis caption je kat bwh pic tu pun boleh. x payah panjang2 sangat pun xpe ...DONE!

then, kene la follow my blog sini sbagai yuran contest. haha.. xde laaa, follow untuk sentiasa update dengan perkembangan contest ini laa.DONE!

Jangan lupa letakkan link entry anda di ruangan comment :) so, senang la sy nak menilai blogger2 yang join ..DONE!

Akhir sekali, tag 3 orang rakan blogger anda and make sure mereka tahu yer. bru la meriah ... :) DONE!

Expired date : 31 / 5 / 2011  sbelom pkol 12 malam





hahahaha,,bila tengok senyuman ni buat aku tergelak,,teringat masa aku tunggu ayah aku nak hantar balik lepas abis cuti semester...tengah syok snap pic tiba2 nenek  aku keluar dari dalam rumah dengan mak aku cakap "hah! senyum kambing la 2" hahaha,,2 yang tahan gelak sampai senyuman ku jadi macam ni,,kira spontan laa,,,nampak tak macam senyuman ni natural???hahahah.. 
senyuman ni mahal bila kita mudah memberi senyum bila berhadapan dengan orang yang senyum kepada kita,,senyuman ni umpama sedekah..seseorang akan nampak manis bila tersenyum...cewahhh!!! hehehe


aku ajak 3orng kawan kesyangan aku





0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni