...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, July 28, 2011

Wahh!! Contact Lens Baru Mehh...

salam to all reader...
malam ni sibuk semua pakat g tengok bola malaysia VS singapore..
aku jer yang terperap hadap lappy buruk aku ni..hehehe..
bukan aku tak nak tengok ataw sokong malaysia ni tapi aku kurang minat dengan bola2 ni...
tapi aku harap malaysia memperolehi kemenangan...
GO! MALAYSIA!!

aku bosan sangat malam ni..nak cuci baju sepasang pun malas,,yer laa,,esok aku dah gerak nak balik kampung so x nak la tinggal kan baju kotor2 ni,,huhuhu..
 



semalam aku terima contact lens yang aku order tapi under classmate aku laa..sebab dia offer,so aku pun order jer laa..hehe..aku ni agak obses la dengan contact lens ni sebab nampak cantik lagi2 yang bercorak..mata aku ni agak kecik laa,,so bila guna lens nampak lagi besar...actually aku dah lama tak beli contact lens ni sejak contact lens favourite aku terkoyak akibat tangan2 gatal cousin aku...lepas 2 aku dah malas nak beli,,tapi bila tengok ade orng guna ngn warna yang pelbagai mula la aku terdetik nak guna lens semula..huhuhu..

so aku pun beli la lens yang pelbagai..2pair aku beli ngn classmte aku yang lagi 1pair aku bli sendiri kt luar n 1 pair lagi EN. BF aku yang beriya nak belikan,,huhu, EN.BF aku belikan blue colour sebab dia suka kalau tengok aku pakai warna blue..(^_^)


ni antara collection aku,,macam-macam ada,,,
GREEN, BLUE, VIOLET, GREY


ni la BLUE colour yang EN.BF aku belikan,,cntik x??hehehe
thanks sayang...:-)

aku tak dapat nak tepek pic aku pakai lens sebab aku kalau keluar shopping ker baru pakai, sekarang aku tengah praktikal so tidak digalakkan penggunaan lens,,kang habis patient aku takut nak tengok muka aku lagi2 part mata,,hahhaha..
SOWI YERRR!!!...


mungkin sesetengah orang anggap penggunaan contact lens ni bahaya sebab besar kemungkinan kalau tak dipakai dengan cara yang betul akan memberi kesan kat kornea mata kte..

tapi aku guna  mengikut step2 yang betul,,sebelum n selepas pakai mesti aku cuci...demi keselamatan mata,,hehehhe..

p/s: alamak..baju tak cuci lagi ni,,dah kul bape ni,,huhuuh,,,cawwww...



0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni