...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, January 20, 2011

CONTEST PIC HITAM N PUTIH PALING COOL!!!

CONTEST PIC hitam putih PALING COOL !
$$$$$$
 

Kali ni aku join contest lagi..aku tahu peluang nak menang ni memg tipis..tapi untuk suka2 pe salahnya aku join contest ni..hihihi..





SYARAT-SYARAT CONTEST!!!


1.okay macam biasa korang kena jadi follower blog ni DONE!

2.letakkan banner contest ni kat sidebar sepanjang contest berjalan & link kan ke blog ni. DONE!
3.buat entry pasal contest ni dan berikan idea hadiah apa yang korang nak kalau korang menang rm100? *ayat yang simple je tau!* DONE!

4.tag 5 kawan-kawan yang korang rasa mesti dia nak join ! DONE!

5.tarikh tutup penyertaan : 1 mac 2011
.
.
.
.
nak tengok tak pic yang aku hasilkan untuk ditaruhkan dlm contest ni....????
.
.
TADAAAAA!!!!!!.
.

Agak-agak boley menang x erk picure hitam n putih ni..????
huhuhuhu......

" Kalau saya menang RM100.. saya nak BELANJA FAMILY MAKAN kat kedai mamak .."hihihi


Kawan yang diheret:


SEMOGA AKU BOLEY MENANG CONTEST NI.....





1 comments:

Indra Amirrul said...[Reply to comment]

saya follow blog cantik ni...

jom meriahkan contest pertama saya...

http://fiarcacoutura.blogspot.com/2011/01/contest-bergambar-saya-sayang-kawan.html

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni