...

Sayang Kamo Semua!!!

Wednesday, January 12, 2011

JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA



Bila aku ternmpak entri JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA Cik Aisah..
terasa lak nak try contest ni..sebab macam best jer..hihihi..mane tau dpt tuah join contest ni,,,sape tahu??,,hahahha....

sebenarnye aku tak ada adik yang comel, tapi aku ade sepupu yang comel... nak tengok tak dia comel ker tak???

jeng..jeng..jeng...
.
.


comel kan??????
namanye Mustika Seriyun...unikkan???hihihi




SYARAT-SYARAT PENYERTAAN.......

1. Anda mestilah bloggers dan warganegara MALAYSIA (yes)

2. Anda mestilah menjadi follower Belog Cik Aish (yes)

3. Sila buat satu entry yg bertajuk " JOM JOIN CONTEST ADIK SAYA COMEL MACAM MIA SARA cik aish" (yes)

3. Dalam entri itu, anda perlulah letak gambar adik-adik u all  yang comel-comel tu. Contoh macam ni..tpi ni contoh je lah. hehe (yes)

4. Selain itu, perlulah letak link http://getmedean.blogspot.com/ dan juga gambar banner kat atas skali tu, (bukan gambar budak tecik ni taw) dalam entry anda. (yes)

5. Jangan lupa tag 3 member anda dalam entri tersebut (pastikan kawan anda tau dia di tag hehe ) (yes)

6. Dah siap, sila tinggalkan link entry anda di ruangan komen entri ini..supaya senang sy tengok gambar2 budak2 tecik yang comey macam mia sara tu.. (yes)

7. Tarikh tutup CONTEST adalah jam 12 malam 5 Februari 2011 dan pemenang akan diumumkan pada 14 Februari 2011

so nak tag kat sape erk???

tag to:





0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni