...

Sayang Kamo Semua!!!

Friday, January 07, 2011

Isu: Wanita Dan Shawl

Entri yang aku nak cakap kali ini pasal Wanita dan Shawl..benda ni dah jd satu isu PANAS..




Aku rase ramai sedar pemakaian shawl sangat diminati wanita sekarang. yerla sebab nak ikut trend.. Aku sendiri minat memakai shawl.. Tp salah ker wanita sekarang pakai shawl untuk menutup aurat?? salah ker bile shawl yg digunakan itu colourful?? bukan ker bila shawl yg diguna colourful lebih menarik dpd cme guna 1 colour yg membosankan...


Aku kadang2 tak faham, ade segelintir manusia hanya tau mengkritik,, bila wanita tidak memakai tudung dikatanya tidak  menutup aurat. bila wanita bertudung dengan gaya yang pelbagai dikatanye over @ melaram... Dah kira bagus ada perubahan positif bila wanita yang tidak bertudung berubah memakai tudung.. bukan senang nak buat perubahan macan itu tau x.. colour shawl yg digunakan kebiasaannye disesuaikan dengan baju yang dipakai,,so, pada sesiapa yang terasa tak boleh la mengritik sesuka hati..ok! 


Ni jer la entri aku kali ni,,aku ada asignment yang belum aku nak siapkan,,.hihihihihihi...


Salam....

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni