...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, January 20, 2011

Saya Rindu Awak........




Malam ni aku tak dapat nak lelapkan mata... fikiran ku asyik teringatkn si dia yang ku sayang...aku rindu sangat2 kt dia..tuhan jer yang tahu...dah lama kteorng x jmp and spend mase sama2...sebab sebulan sekali baru dapat jmp...yerlaa..aku di KL n dy plak di JOHOR...call ngn sms pn x...perh! tuhan jer tahu bertapa aku rindukan dy,,,dy bz jer ngn keje dy,,keje! keje! keje! xde mase langsung ngn aku....

dy x thu aku bosan n sunyi giler bila dy tak de..kadang2 aku rasa geram,marah.sedih....n rse hubungan kteorng ni semkin renggang....



aku sayangkn dy...setiap hari aku pujuk diri aku untk phm yg dy bz keje untuk mse depan kteorng jgak...tp xkn la dy lngsung x phm persaan aku..yang ingin disayangi n diberi perhatian..orang lain pn keje jgak..tp xkn la x leh nk bahagi mse...
.
.
.
.

Esok aku tak ade kelas,, housemte aku ada yang keluar date ngn bf dyeorng...jeles jer aku ngok dyeorng...hri2 dapat perhatian and kasih sayang...dyeorng hari2 msj n call..aku sebaliknya... hnya menunggu n terus menunggu...
setiap hari aku hantar sms kt dy.. bila aku rindu n teringat kt dy..
kdg2 dy reply,, kdg2 x reply....
kalau mesej pn boley dikira bpe yang dibalas...
2 yang membuatkan aku rasa aku makin jauh ngn dy....
malam ni tbe2 aku rse hari ni aku rindu sangat2 kt dy,,tak mcm hari2 biase...terlalu rindu,,bila aku terbaca entri seorng blogger..aku teringt lak kt sayang aku 2..aku cepat2 cri pic aku ngn dy...
hah! jmp pn....


bila aku tengok pic ni,air mata aku mula mengalir..aku terlalu sayangkan dy...sayang sangat2....walaupun dy bz sgt ngn keje dy and xde mase ngn aku,,aku tetap sayang kn dy n setia ngan dy...
dia sorang jer yang selalu ada dlm hti aku...hnya pic dy jer yang menemani aku n pengubat rindu aku...
i love u so much sayang!!!!
walau apa pn terjadi..dirimu sentiase dihatiku.......









1 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni