...

Sayang Kamo Semua!!!

Monday, January 31, 2011

Kekusutan melanda diriku...

Pagi tadi aku malas sgt2 nk g kelas...badan pun malas nak bangun...huhuh..
yerla 3hari cti (jumaat xde kelas)..2 yang badan ni ngade2 nak rehat lebih..huhuhu..walaupun malas nak g kelas tapi niat nak menuntut ilmu 2 tetap ade...sampaikan nak sarapan pun aku x sempat..pe lg aku pn g la beli roti kt 7eleven jer,,huhuhu
.
.

hari ni jadual kelas aku padat gler..dri kol 9pagi smpai kol 3.30ptg kelas aku..9.00-11.00a.m kelas revision Health Science II (ANATOMY & PHYSIOLOGY)
Health Science II (ANATOMY & PHYSIOLOGY)

pas 2 kol 11.30-1.30p.m kelas revision Nursing Science III... 

kul 1.30a.m-3.30p.m kelas Health Science III (PHARMACOLOGY)..
Health Science III (PHARMACOLOGY)..
.
.
Tp td pg kelas HS II lecture lambat masok...aku siap sambung tido kt kelas,,al maklum la sejuk2 ni mata pn ajak aku tdo..huhuhu,,15minit mse akhir bru la lecture msok...huhu...
pas 2 kelas NS III lak,,lecture  MISS CHOO!! hmm,,ni la lecture yang wt aku seram sejuk bila dy masok..hahaha..dy bkn nye garang pn,,tp x thu la np..bis kelas 2 aku bergegas ke kelas yang seterusnya...tp sebelum 2 sempat lg aku cucuk duit..yerla duit kt dompet pn tinggal rm10 jer,,huhuhu..
Aku msok kelas setengah jam lambat....hihihi..sblm msok 2 jantung dup dap dup dap mcm nk gugur,,takut punya psl..yerla orng wt slh,,hehehe,,nsib baik lecture x marah...semangat gler mse kelas td..mta aku x ngntok langsung,,,terbeliak biji mata dh mcm burung hantu...kihkihkih...kul 3.30 kelas aku habis..lecture bg asignment lak 2,,,dy x thu asignment aku berlambak x siap lagi...asignment (malaysian studies,islamic studies,health science)..perghh!! cm ne aku nak siap kn sume 2...tension3!!!

p/s: jangan la ske wt keje bertangguh...ni la padah nye,,,huhuhu

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni