...

Sayang Kamo Semua!!!

Wednesday, May 04, 2011

CONTEST : 'inner itu saya punya'



klik sini untuk join contest ni..


SYARAT PENYERTAAN.

1: suka, benci atau menyampah anda perlu follow belog ni sbb kalau nak cari korang punya payah!...DONE

2. buat satu entri kenapa saya patut bagi anda menang dengan tajuk ' inner itu saya punya '                           (xboleh blah tajuk ^^) DONE!

3: anda wajib mengetag sekurang-kurangnya 2 orang kawan, lagi meriah lagi best kan?? pastu inform orang yg kamu tag tu...kang ternganga je..xtau. haip! DONE!

4:  xperlu letakkan sticky entri, atau apa2 pada side bar, ikut suka ok.asal bahagia DONE!

5:letakkan sekeping gambar anda 'bertudung' yang paling ayu bagi korang. xkisahlah gambar sorang ke banyak ke.. tapi tunjuk pada penganjur, mana satu muka korang. okey. DONE!

6:tarikh tutup : 07/5/2011  dan hadiah akan dipos sebelum 11/5/2011
  

7:pada yang xbertudung pun boleh join cuma letakkan pic bertudung ya darl.

dah siap? tinggal link anda diruangan komen ^^, gud luck . 



tengok tajuk 'inner itu saya punya' so aku punya k,,orang lain tak boleh,,,hahahahha.... 
untuk join contest ni tuan rumah suruh cerita cikit kenapa inner itu perlu dibagi kepada aku...


"saya ni memang suka sangat pakai inner, terutamanya inner cotton sebab boleh dibentuk..saya pantang nampak inner mesti beli,.saya pun memiliki shawl yang pelbagai warna dan jenis so inner pun kene la pelbagai baru sesuai dan confident bila berhadapan dengan orang lain..selain itu inner bukan jer sesuai digunakan dengan shawl jer tapi dengan selendang pun boleh.."





saya ajak kawan kesayangan saya join



0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni