...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, April 28, 2011

CONTEST COMEL DALAM KELAPARAN

SALAM..
tadi aku blogwalking,,jengah2 entry2 blogger lain,,hehehe..
al maklum la dah malam ni tak tahu nak buat apa...
kalau dapat baca entry yang menarik dan berguna ada jugak faedahnya..
betul tak???
lepas 2,..
tiba-tiba aku terjumpa blog seorang blogger ni..
dia tengah anjurkan contest...
agak menarik dan aku pun terasa berminat nak join...
sebenarnya aku suka jugak join contest2 ni...
untuk bagi support kat blogger yang buat contest...



  
setiap contest yang dianjurkan mesti la ade syarat2 yang perlu dipatuhi untuk join contest,,,dan aku dah patuhi semua syarat-syarat yang ditetapkan,,so kalau ada siapa2 nak join contest ni boleh la tengok syarat2 yang telah ditetapkan kat  SINI



hmmm,,nak tengok tak gambar apa yang aku pertandingkan untuk contest ni....
.
.
.
.
jeng, jeng, jeng...
.
.
.
pewwiitttt!!!..



Comel tak gambar ni,,masa ni memang lapar gilar dah tak boleh tahan..hahahha..tapi still bolah pose comel kan...hahahaha...

ok sekarang aku nak heret kawan2 aku join contest ni...



0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni