...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, April 07, 2011

Bila Aku DIREMOVE atau DIBLOCK orang yang tak MATANG??

hahahah,,apa maksud title aku ni erk??? hahahaha...aku sebenarnya nak tergelak macam nak pecah perut bila fikirkan balik pasal benda ni...sebenarnya akhir-akhir ni aku mula perasan yang aku mungkin telah diremove atau diblock oleh friend facebook aku..sebab perbezaan jumlah friend aku kejap sikit,,kejap banyak..macam tenggelam timbul jer,,hahahah!!!macam kelakar erk..rasa macam nak guling2 kat lantai jer.,hahaha.dieorng yang add aku as a friend dyeorng aleh2 nak remove2 aku lak,,,main-main plak,,,huhu,,bukannya aku yang suruh pun,,huhu
perbuatan ni macam orang yang tak matang,,yerla,kejap add,,kejap remove,,nanti add balik..macam kelakar..tapi rasanye orang yang ada account facebook ni kebanyakkan nye cukup umur,,so boleh la fikir dengan matang..tapi fikiran macam budak2 jer...huhu..
(maaf kalau ada siapa2 yang terasa) kalau tak suka tak yah add,.betul tak??
Tapi aku tak salahkan diaorng 100%..
rasanya..mungkin ada sebab kot dyeorng remove aku dari friend list dieorng..


antara yang aku yakin menjadi faktor aku diremove

  1. sebab aku tak layan dieorng bile kat IM chat..
  2. sebab aku tak bagi nombor phone aku
  3. sebab aku tak ikut pelawaan dieorng ajak keluar
  4. sebab tak puas hati dengan aku
hmm,,,tapi tak tahu kalau2 la sebab2 lain...cuba bayangkan kalau dengan orang yang aku tak kenal,,tak kan nak bagi nombor phone aku??., terima ajak g jalan2?? kalau orang lain pun akan buat macam aku..bahaya kottt kalau ikut atau bagi nombor phone dengan orang yang kita tak kenal,,,,macam2 kemungkinan boleh berlaku...

Sebenarnya aku tak kisa la dieorng nak add ker,, nak remove ker,, nak kata aku ni sombong ker ape ker..sebab aku ni memang jenis tak  layan orang yang sembarangan dan yang paling penting aku takkan layan atau keluar dengan orang yang aku tak kenal,,,lagi2 kat dalam facebook 2,,,alam maya la katakan,,bila tak bertentang mata semua nya manis2 belaka,, bila dah jumpa semua pahit2 belaka,,,hahahah..
hmm,kebiasaannya bila nampak muka cantik, cun melecun terus nak ajak keluar la,,nak ajak shopping laa, nak ajak jalan2 la,,,hmm,,aku tak semudah 2 nak terima semua 2.,lagipun aku ni kurang sikit bersosial.. (bukan tak sosial langsung k,,)

aku tak kisa la semua tu,,nak remove ker nak block ker..skeati la...siapa yang nak jadi friend aku boleh add aku,,kalau tak nak tak yah la add aku k...

urmm,,aku pulak memang jarang sangat nak add orang kat facebook 2,,kecuali kalau aku terjumpa facebook orang2 yang aku betul2 kenal jer,,baru la aku add dieorng..kalau tak jangan harap la,,,huhuhu,.




senyum tak perlu kata apa-apa
owner blog nak pose kejap la,,nak test market,,hahahah

anda terasa nak muntah tak tengok perempuan ni???
sila muntah sekarang yer!!!


p/s: nak study untuk midterm exam next week....!!!


0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni