...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, April 28, 2011

CONTEST "I LOVE MY EYES"

Salam,,,hari ni aku terasa nak join contest laa...aku suka join contest yang dianjurkan oleh blogger2 ni... hmm,,sekurang-kurangnya aku bagi support kat blogger2 lain...




Ni SYARAT-SYARAT yang wajib dipatuhi..hehe


*follow me first (SINI) . hehehe . cm besa . DONE!

*buAt 1 eNtrY "Contest 'I LOVE MY EYES' from manis blog"
*tempek gmbr kt ats neyh lam entry tuh .DONE!

*bgy gmbr korg bersame mata korg yg lawa tuh . tempek kat komen entry (SINI) yea . DONE!

*lau korang na tag pown bleyh na letak dkt sidebar pown bleyh . dialukan . tpy lau xmau pown xpaa . DONE!

*TARIKH TUTUP 30 APRIL TAHUN NEYH TEPAT JAM 12.05 TGH MLM .
(extend lima minit tw )

hmm,,walaupun tak memiliki mata yang cantik tapi aku nak join jugak contest ni,,hahahah
ni gambar mata yang aku pertandingkan..
.
.
.
.
tadaaaa!!!!!!






hmm,,agak2 OK tak erk gambar ni??? yang penting tang mata 2...hahaha,,,yer la al maklum la vcontest pn pasal mata,,betul tak??? hmm redah jer laa,,,hahahaha


aku tag kan sume followers aku,,,

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni