...

Sayang Kamo Semua!!!

Wednesday, April 06, 2011

Tepat 100...SAYANG KAMU SEMUA!!!....

hai u'all...
apa khabar?? sihat ker???
dah 2 hari aku tak jenguk blog kesayangan aku ni..
terasa macam 2 tahun lak..hahah,,( tipu jer lebih..huhu )
busy cikit la dengan midterm exam next week,,,
untuk year 2 sem 1 aku 2,,,
so nak focus lebih ckit sebab nak naikkan pointer aku,,,
yang tenggelam timbul ni...
huhuhu,,
mana tau leh dapat 4.0 untuk year 2 sem 1 ni,...
hehehe (berangn jer lebih ) 
hahah...
insyallah aku akan berusaha untuk dapatkn pointer yang terbaik,,,


eh lari lak dari title aku 2,,
hahaha,,
hmmm,,disebabkan aku dah lama tak online, tak update n tak jenguk blog aku ni,,
aleh2 aku ternampak pulak follower aku dah cun, cun, 100follwers,,,



Followers (100More »

















Wah!! So Suprise!!
walaupun aku ni jarang nak update tapi masih ade follower ..
thanks korang yang support aku,,,
sayang giler la kat korang,,,
mmuuaahh!! 
(wah!melampau2 lak aku ni) 
huhuhu...
lepas ni aku akan berusaha untuk update entry2 yang menarik untuk korng baca k,,,
next time,,aku update lagi k,,,

p/s: alamak!! mata dah ajak tido la,,,,hehehehe


0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni