...

Sayang Kamo Semua!!!

Monday, April 11, 2011

CONTEST GAMBAR SAYA CANTIK


SALAM...

 tadi masa aku tengah blogwalking...
aleh2 aku terjumpa la 1 blog ni..
blogger ni anjurkan CONTEST GAMBAR SAYA CANTIK
aku ni pun ngah bosan2 
nak wat entry pun ngah kering idea sebab pikirkan nak exam...
so aku decide nak join contest ni,,,

contest ni dianjurkan oleh si adik manis n comel SYAFRINA


setiap contest yang dianjurkan mesti ada syarat-syarat yang harus dipatuhi...
hehehehe..
kalau nak tau syarat-syarat nye KLIK SINI

dah sedia maklum kan tittle contest ni...


sebenarnya bukan nak perasan cantik ke ape,,,tapi dah hakikatnya,,akhaks!! ( perasan jer lebih VG ni )
hahahahha!!!
nak tengok tak gambar yang aku pertaruhkan???
jeng..jeng..jeng
.
.
.
.
tadaaaa!!!!

BEFORE.....
.
.



AFTER....
.
.


hahahah!! nampak tak perbezaan nye..?? sebelum edit nampak pale jer kn muke VG ni,,pas edit ni baru ceria ckit,,hehehe,,,actually VG ni bukan la natural beauty,,hehehe...

VG ajak rakan2 untuk join contest ni,,



0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni