...

Sayang Kamo Semua!!!

Saturday, April 02, 2011

Ku Ingin Engkau Selalu Disampingku



pose kejap la,..
terasa nak muntah??
sila muntah sekarang!!


Rindunye aku kat my hubby muchuk 2..lama jugak tak jumpa dia,,rindu sangat2 dengan gelak ketawa n gurauan dia 2..kitaorang tak jumpa ada la dalam sebulan lebih hampir 2bulan..Lamanyerrr!!!..kesibukan dia dengan kerja dan kesibukan aku dengan study membuatkan kteorng susah sangat nak jumpa,,,sebulan terasa macam dah setahun tak jumpa taw,,kadang-kadang rindu punya pasal sampai terbawa dalam mimpi..kalau dah mimpi 2 terasa macam malas nak bangun n keluar dari mimpi 2..hehehehe

kebiasaannya setiap pagi aku mesti check fon buruk aku 2 kalau2 ada mesej atau call ker..terutamanya dari my hubby...al maklum la aku ni tidur tak ingat dunia. tadi pagi aku bangun lambat ckit..tengok2 tak ada pun apa2 mesej atau col..biasanya setiap pagi my hubby akan kejut aku pukul 6.00pagi untuk solat subuh..sebab dia tahu aku ni jarang nak set alarm..tapi pagi tadi dia senyap jer..mana dy ni..macam2 berlegar dalam otak aku..

aku pn sent la msj kt dia...

aku:Sayang..morning...

Tapi dia tak reply mesej aku pun,,eh, marah kat aku ker?? tapi rasanya aku tak ade wat salah pun kat dy semalam...aku try col dia..

tut.tut.tut.tut..
this is mailbox bla bla bla,,

awek no 2 dia pulak yang tolong jawapkan..try lg sekali la,,

tut.tut.tut..
hubby: hai cyg,,morning..
aku: morning..senyap jer...
hubby:tengah breakfast ni,maaf tak kejutkan pagi tadi,,kredit abis la,,tak perasan..maaf eaa...
aku: hmm,,tak pe la,,x kisa laa,,,

laaa..patut la tak kejutkan aku pagi tadi..tak pasal2 aku bangun lambat hari ni..
Aku pn terus bangun dan capai tuala aku..mandi lg best dapat segarkan badan aku ni,,lagipun sebakul baju aku tak basuh lagi,,(jangan kata aku malas k,cuma nak jimat sabun Daia jer)...
hmmm..masa aku tengah cuci baju dia call..aku tengah khusyuk cuci baju mana nak perasan...huhuhu..alahai ruginya..sebenarnya aku dengan my hubby ni jarang contct..weekend jer kteorng contct...dah la aku rindu giler kat dia aleh2 terlepas call dia pulak...hmm,pas mandi,siap cuci baju n sidai aku terus sms dia sambil sarapan,,
Rupanya dia tunggu aku,cian dia kene tunggu aku berjam2,,huhu...

Dia la tempat aku luahkan masalah yang aku hadapi,,tak kira la pasal belajar ker, pasal hubungan kteorng ker...dia sangat memahami n dia pun dah paham sangat perangai aku ni macam mana (cerewet, ngada-ngada,manja) 2 yang buat aku sayang sangat2 kat dia...
setiap masa aku akan story kat dia pasal perkembangan pelajaran aku...2 la antara sebab aku yang membuatkan aku sayang kat dia ni,,
dia selalu nasihatkan aku pasal pelajaran..antara kata-kata semangat yang dia bagi kat aku

janji belajar betol2 kat sana, jangan asyik nak main2 jer, semua 2 untuk masa depan jugak...
ingat niat masa mula-mula nak sambung belajar..

aku selalu ingat setiap kata-kata semangat yang dia bagi kat aku ni taw..walaupun kteorng ni berjauhan tapi hubungan kteorng kuat,,2 yang alhmdulilah kekal sampai sekarang n dapat restu dari ibu dan ayah dari kedua2 belah pihak,,

p/s: bila la nak balik ni,,nak jumpa my hubby n my parents...rindu sgt2 kt dyeorang,,isk3..




0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni