...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, March 31, 2011

thanks dear Effa CuRio....

Salam...
hai all followers and all reader...
hari aku nak ucapkan thanks a lot kat seorang blogger ni..
yang buat entry pasal follower dia yang ker-300
dan
nak tau tak siapa follower dia yang ker-300???
mari kita terjah kat SINI
hahahahah!!
wahh!!,,,tp ramai jugak follower dia ni erk,,
hihihi..(kalah aku)
tp tak apa laa,,al maklum la aku pun baru jer nak belajar berbloging ni..
huhuh...
hmmm..siapa erk blogger yang aku maksudkan...
.
.
.
jeng, jeng, jeng...
.
.
tadaaa!!!.
.


ni la di orangnya Effa CuRio

thanks dear sebab buat entry pasal follower u yang ker-300..
hehehehe..

p/s: maaf yer dear TERcuri pulak gambar u ni,,,
hehehe...
jangan marah yer....

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni