...

Sayang Kamo Semua!!!

Sunday, March 13, 2011

Kaulah Segalanya Bagi Ku...

Salam,,,
 selamat malam to all reader,,, 
hihihi...
 bosannya aku kt umah malam ni,,tak tahu la pe nak wat di malam hari ni,, 
tiba2 aku teringat kn orang yang paling aku sayang sampai bila-bila,,, 
orang ni dah banyak berkorban sepanjang hidup aku.. 
selalu memberi nasihat dan pendorong untuk aku lalui liku2 hidup yang penuh dengan cabaran...
orang ni jugak la disisi aku ketika aku sedih n ketika aku gembira...
aku sayang sangat2 kt orang ni....
tiada penganti sampai bila2...
sape erk orang yang aku maksud kn???
jeng,,jeng,,jeng...
.
.
.
.
.
.


ni la orang nya..my mom,, i love my mom 4 ever....mak aku la orang yang paling aku sayang..kasih mak tak sama ngn kasih bapa..btol x?? sebab mak yang lahirkan kte...



ni pun antara orang yang paling aku sayang,,
nenek aku,,
dia selalu mendengar luahan masalah yang aku hadapi,,
ape2 hal aku lebih suka cerita ngn nenek aku dulu sebelum mak aku,,hihi,,,
jahat erk aku ni,,huhuhu,,,
bukan apa, nenek aku ni lebih rasa asam garam kehidupan,,
so aku lebih selesa cerita masalah aku ni ngn nenek aku,,
lg pn aku ni antara cucu kesayangan nenek aku,,,
rindunya kat nenek aku ni,,,,


ni lak satu-satunya adik perempuan aku..
dia ni ganas cikit,,ala-ala tomboi gitu,,huhuhu,,
tp dia ni kalau jumpa aku dah mcm anjing ngn kucing,,
ade jer yang digaduh kn...
aku lak ni jenis garang..dy lak jenis keras kepala..
memg jumpa buku ngn ruas...
hahahahah
ala tp bkn gaduh smpai bertumbuk mcm kt WWF 2...hihi.,
gaduh2 adik beradik,,biase la,,,
btol x???
tp kalau dah jauh tau plak rindu kat aku,,hahahah,,,
al maklum la air dicincang takkan putus,,hihihih...
ape pn aku sayang giler kat adik aku sorng ni,,,
dia la satu-satunya adik perempuan yang aku ade....

p/s: next week aku balik jmp family,,rindu larh...


0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni