...

Sayang Kamo Semua!!!

Thursday, March 10, 2011

Exam Oh Exam

Salam,,,dh lame aku tak ziarah blog aku ni..macam dah dilupakan jer,,huhu,.aku bkn lpekan cuma xde masa jer nak update...dah merajuk agaknya blog aku ni ngan aku,,huhuhu..(cian blog mucuk) huhuhu...ni pn dapat wat entry pendek jer..hmm,actually aku busy sangat2 minggu ni, sampai tak ade mase nak update blog aku ni..aku minggu ni busy ngn exam yang berturut2, mana tak busy nya, jenis orang suka stdy last minit ni la padah nya (padan mke aku) huhuhu...ni pun masih lom abis lg..yang dah abis cuma exam theory..alhmdulilah semua nya ok..cme OSCE(praktikal) lom abis lg,,esok kot baru abis..




hmm,,harap2 exam untuk year 1 sem 3 aku ni dapat pointer yang lebih tinggi dari yang sebelum ni,,doakan kejayaan aku yer...hihi,,amin,,,,

0 comments:

Usia Blog Vanila

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sayang Selamanya

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

background

hello kitty

Cute Hello Kitty 9

Berat bahu memikul, berat lagi blog aku ni